Liiketoiminnan kehittämisessä keskeistä on ajantasainen tieto omasta toiminnasta suhteessa kilpailijoiden toimintaan, sekä muutokseen tähtäävien toimenpiteiden tarkka seuranta. Tästä syystä liitämme usein mittauksen mukaan kehittämishankkeisiin.

 

Tässä esimerkkejä tutkimuksistamme:

Faros 24 - edullinen ja ketterä tapa mitata palvelutasoa

Tekstiviestillä tai sähköpostilla toteutettava selvitys asiakastyytyväisyydestä ja suositteluhalukkuudesta.

LUE LISÄÄ
Faros Mystery

Asiakaskokemuksen mittaus oikeana asiakkaana toimivan koehenkilön yksityiskohtaisista ja objektiivisista kokemuksista. Nopea ja täsmällinen tieto asiakaspalvelukokemuksen tai muun havainnoitavan asian tasosta.

LUE LISÄÄ

KYSY MEILTÄ LISÄÄ

Facebooktwittergoogle_pluslinkedin